8 Haziran 2014 Pazar

nerelerdeydimm benn :)

araba da kullanırmışım vay be :) hemde şakır şakır yağan sağanakta bile :)
nerelerdeydim...
araba kullanmayı öğrenmekteydim :) eşim sağolsun yoksa benim  öğreneceğim yoktu
sonsuz teşekkürler...


bu Ruffelsın sonunu merak eden var mıı??? :))
Ruffles yemelerdeydik
                                                         
bugün günlerden sarıylı :) sarı pantolon,sarı çiçekler...


vee fotoğraf çekmelerdeydim bugün..
yağmur yıkamış tüm doğayı,mis kokuyordu buram buram çiçekler,toprak...
banada fotoğraf çekmek düştü...
buyrun görsel şölene...
                                                           dedim ya günlerden sarıydı bugün :)


kuşburnu çiçeği rengi bir harika
                                                       çalı çırpı,en sevdiğim karelerden oldu kendisi
                                               papatyalar,papatya falları,seviyor,sevmiyor
                                               (çok mu çiçek katlettik ne öğrenmek için :)
bu pazar da böyleydi doslar :)
hepinize sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder