23 Haziran 2014 Pazartesi

anne bluzu ve eteği


                                                          kayınvalidem için diktiğim bluz ve etek...
                okullar kapandı ama biz öğretmenler hala seminer dönemindeyiz.hatta özel eğitim çalıştayındayız
      yarın bir sunum var ve ben hazırlığımın ortasında ani bir kararla  bloğa girip yazı yazmaya başladım :)
                                                         geçen hafta diktiklerimi sizlerle paylaşmak için..
       bu güzel kelebekli kumaşı diğer bir kelebekli bluzu kalıp olarak kullanıp kesip,biçip diktim :)


                                            kol kalıbı beni biraz uğraştırsa da sonunda çıkarabildim...
                                     bluzun omuz kısımlarını dikip daha sonra kol kısmını diktim..
                                    bluz ve eteğin kenar kısımlarını bu şekilde dikip temizledim.
                          etek ucu,kol ve yaka kenarları ile bluzun alt kısmını bu şekilde süs dikişi ile diktim
     bu da eteğimizin kemerle birleşim  yerinin iç kısımdan görünen şekli,lastiği gere gere iki yerden diktim
                                               bu da kemerimizin dıştan görünümü...

kayınvalidem ikisini de çok beğendi.güle güle giysin..tabi bunları takım gibi giymeyecek :)
ben gidip sunu hazırlıklarına devam edeyim,bu mola çok iyi geldi
yoğunluğum bitince daha sık görüşmek ümidiyle
hoşkalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder