4 Mart 2014 Salı

çocuk yeleği ve eteği...


bu küçük hanımın adı öykü ve benim deneme tahtam :)
(tüm çocuklar için biyerlerde birileri bişeyler diksin Allahım) 

bu kumaş elime geçer geçmez kız çocuklarına cici bir elbise olabileceğini düşündüm..
ikinci düşüncem ise ama nasıl bir elbise ki? oldu :)
 üçüncü düşünce çocuk yanında yok ki  ölçüp biçsen elbise riskli sen iyisi mi etek yelek yap olmadı kıvırır,mıvırır daraltır maraltırsın oldu :) 
sonra üçüncü düşüncemi tuttum bırakmadım,etek yelek dikilecek.
dikilecek de kalıp yok nasıl dikilecek!!??
eee hadi bakalım gösterelim maharetimizi dedik.kimle mi? düşüncelerim ve ben tabi ki :) 

düşün düşün işte ortaya çıkan ürün :)


minik mankenime çok yakıştı :)


kumaştan orijinal düğme tutucu,buzdolabı magnetinden (mıknatısı sökülüp dikilir) elbise süsü bebiş de yaparım  ki ben..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder