20 Şubat 2014 Perşembe

sedef tepsi

     

                                  açık renk ahşap boyamak gerçekten zordur ama değmiş dimi ;)
sedef  boya ile tepsiyi birkaç kat boyadım.kenar şeritleri altın yaldız boya ile boyadım. pembe tonları ile kenar boşlukları sünger baskı yöntemi kullanarak tamamladım.
                                 
tepsinin içine kağıt dekupaj  yapıştırdım,fakat rengi bana çok soluk geldiği için ahşap boyaları kullanarak dekupaj resim üzerinde oynamalar yaptım ( gülün rengi sarı ve kahverengi iken  ben pembe tonlarında tekrar boyadım tepsi kenarları ile uyumlu oldular )
altın yaldız ve boyutlu simli boncuk boya kullanarak bi de güzel süsledim :) kokoş oldu tepsim :)
aşık kokoş :)  

eveet gelsin lezzetli dakikalar :)
  ıhlamur keyfi (hasta olunca aklıma gelen)
hiiiiiçç aklımdan çıkmayan :) 

siz hangisini tercih ederdiniz???? ;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder