8 Şubat 2014 Cumartesi

bir ucundan ben de tutayım dedim :)

     

Dilek ağacı ve Bir dilek.
Bloğumun ziyaretçilere faydalı olmasını ve hayatıma mutluluk katmasını diliyorum.süphaneke dinimiz AMİN nohut kafa fırat 
 Kağıt,kalem,boya,iğne,iplik ve daha bir sürü materyal elimden düşmez..başkalarına göre çöpe atılması gereken bi kamyon dolusu şey biriktiririm :) adım çöpçüye çıksa da ben o çöpü sanata dönüştürürüm ( dıy diyolar dimi bunun adına :) Neyse bu uğraşlar sonucunda ortaya çıkan ürünlerim oluyor ama naif sanat dedikleri cinsten.yani eğitim almadan bir sanat dalıyla uğraşan kişilere özellikle de ressamlara naif deniliyor ya işte onlardan :)
İşte bu ürünleri paylaşmak istiyorum bloğumda tek üzüldüğüm nokta ise daha önce düşünseymişim  bunu yaptıklarımın fotoğraflarını çekerdim :( en iyi şeyler arkanızda deği,her zaman önünüzdedir der jaeger onu dinleyip önümüze bakacağız artık.
          Blog yazarı olmanın zor olduğunu bi okadar da zevkli olduğunu düşünüyorum bakalım yaşayıp göreceğiz hep birlikte.hoşkalın...
         

Hiç yorum yok: