4 Temmuz 2014 Cuma

patron ve kalıplar için disiplin gerekiyordu :)

    dikiş aşkı gelmiş koşmuş hemen bir dergi kapmışım..evet aradığım modeli buldum fakat o da ne patronu nerde bu derginin,ara ki bulasın diğer dergilerin hepsine tek tek bakılır,çekmeceler,kutular karıştırılır yok yok yok patron yoksa kalıp ta yok :( utanmasa buzdolabından çıkacaklar...
       böyle olmaz ki tüm aşkım şevkim gidiyo buları ararken.hemen bir disiplin kurmam gerek bu canlarla :)
dedim...işte sonuç;

   peki nasıl disiplin oldu bunlar?
 * gördüğünüz gibi öncelikle dergimizin ön yüzünü renkli kağıda fotokopi ile çoğalttım.
 *poşet dosya içine fotokopi ve derginin patronunu yerleştirdim.
 *artık beğendiğim modelin patronuna en kestirme yoldan ulaşacağım :)


                 ...patronlar ve kalıplar için klasör süsledim....


  *burda aksesuar dergisinin ön kapağını kırmızı ve mavi renkli kağıtlara fotokopi ile çoğalttım.
  *tırtıklı makas ile şekilleri ve yazıları kesip koli bandı ile klasörlere yapıştırdım.
  *bir klasör patronlar diğeri ise kalıplar için (çok düzenliyim çookk :))

   
      bu karmakarışık görüntüden de patron ararken          çıldırmaktan da kurtardım kendimi :)) nasıl olmuş :))
  sizin yöntemleriniz neler arkadaşlar???
  hayırlı sahurlar diliyorum herkese afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder