6 Mayıs 2014 Salı

yazlık pantolon dikimi (etkinlik pantolonu)

               

 Başlığı geç gelen etkinlik pantolonu olmalı aslın da dimi? ama vallahi tembellik den değil benimki si :( 
Etkinlik pantolonumu dikmiş fotoğraflamış ve ayın sonunda paylaşılacağını düşündüğüm için bekletmekteydim..ailem sürpriz ziyarete gelince (küçük meteciğimle oynamaktan ) paylaşmaya vakit bulamadım...
bir de baktım ki ayın sonunu beklemeye gerek yokmuş dikenler hemen paylaşmış :) ilk etkinliğim dedim ya acemilik işte....neyse ki bu acemiliğimi pantolonuma pek yansıtmadım kalıpsız dikmeme rağmen hoş bir parça çıktı ortaya.yazlık efil efil bişi oldu.yağmurlu havalar biterse açılışı da yaparız inşallah,şimdilik evimde giydim fotoğrafladım..
dikimi kolay bir pantolon oldu,sevdiğim başka pantolonumu kullandım kalıp yerine,kafama göre kestim biçtim,diktim..beline bir lastik geçirdim..
yaz güneşine inat serin serin giyilmeyi bekleyecek şimdi dolapta :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder